-en blog om mad, livet og hvad der nu ellers lige gør mig glad-

en lille blog om mad og livet, hvad der gør en glad og hvad der ikke gør en glad. livet er ikke bare lutter chokolade og lagkage, engang imellem må man bide i det sure umodne æble og acceptere at sådan er livet.

mandag den 29. november 2010

Mad

Vi skal jo flytte... i overmorgen... argh... og skal bo en hel uge uden alle mine ting, de blir nemlig først flyttet næste onsdag af flyttemændene (ja, vi har betalt os fra det, det er december og alle har alt for travlt til at hjælpe... Hvilket vi fuldt ud forstår!) og derfor blir der nok ikke så mange mad relaterede indlæg det næste stykke tid. Ville have vist og givet opskrifter fra Halloween, men alle mine opskrifts bøger er pakket ned, så det må vente. Prøver dog at finde nogle gamle mad billeder frem og ser hvad jeg kan gøre og så planlægger jeg at lave et lille indlæg om take away i København N, vi får vel prøvet lidt af de næste par dage ;)

Slutter lige med et billede af min dejlige Animator og morgenmad i Paris! Ikke helt hvad jeg burde spise, men når man rejser så lever man lidt anderledes og hvad er morgenmad i Paris uden en Croissant? Anywho, så ønsker jeg mig tilbage og planlægger lidt at overtale Animatoren til en tur derned igen til foråret, eller måske til Rom igen... Er sgu også en dejlig by!

2 kommentarer:

  1. Yay, take-away indlæg! Take-away er godt :D Og vi håber flytningen kommer til at gå godt. Vi ville gerne ha' hjulpet denne kommende weekenden, men skal arbejde fre-lør og søndag :(

    SvarSlet
  2. ja lad os nu se om der er noget godt derude ;)

    SvarSlet