-en blog om mad, livet og hvad der nu ellers lige gør mig glad-

en lille blog om mad og livet, hvad der gør en glad og hvad der ikke gør en glad. livet er ikke bare lutter chokolade og lagkage, engang imellem må man bide i det sure umodne æble og acceptere at sådan er livet.

fredag den 19. november 2010

UNDSKYLD!

Dette er en hel formel undskyldning! Jeg er sgu ked af at jeg ikke har skrevet i... gisp... 3 uger!! Jeg har haft travlt, været syg, prøvet at finde ud af mit uni og rent til lægen med min pcos. Jeg ved ikke lige helt hvad jeg ellers skal sige, det hele har været hektiskt og uoverskueligt og selv ting som at ligge billeder ind på computeren så jeg kunne lave et indlæg til jer har bare virket som at skulle bestige mount everest!

Jeg blev insimineret *STORT*, men det gik ikke i denne omgang så det er op på hesten igen. Men nøj hvor er det bare hårdt! Ikke nok med at man skal tage en masse hormoner, så skal man også gå og vente og vente og vente og vente og vente... well you get the picture! Hårdt, det var hvad det var! og så skuffelsen og så smerten, da det viste sig at det vi troede var en folikel nok var en cyste... og nu begynder det hele igen! Denne gang var jeg dog så heldig at den sygeplejeske jeg snakkede med havde stor forståelse for min kæmpe fobi for nåle, så jeg fik piller igen... men hvis ikke det går denne gang så er jeg nok nødt til at stikke mig selv i maven, med en nål, HVER dag... stress!!! og mig der ellers syntes jeg var kommet så langt med min nåle fobi gennem det sidste 1 1/2 år. Jeg kan da lade andre erfarne mennesker stikke mig, hvis jeg altså lige får ti sekunder til at trække vejret og Animatoren er med...

Derudover har der været influenca, migræner, kvalme og general stress. Jeg har måtte bide i det sure æble og anerkende at jeg ikke kunne overskue min BA. Den er så udsat til foråret så den kan blive lavet ORDENTLIGT. Vil så gerne have lavet noget jeg kan forsvare og stå inde for!

Og så skal vi jo forøvrigt flytte lige om lidt... som i om 1 1/2 uge... glæder mig SÅ meget!! Vores første EGEN lejlighed som vi selv har købt for bankens penge ;)

Så sikke en masse!! Projekt baby ect. skal jeg nok selv vende tilbage til når jeg har lyst og overskud til at skrive om det igen... Projekt flytning kommer i nok til at høre rigtig meget til!! blir skønt :)

Men altså UNDSKYLD! håber i kan tilgive og stadig vil læse mine skriblerier...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar